Παρασκευή 17 Αυγούστου 2007

Οι βόλτες του μυαλού και της καρδιάς!


Καλώς ορίσατε στο πιο ταξιδιάρικο blog! Είμαι η Έλενα, φοιτήτρια του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Μέσα από αυτό το blog θέλω να καταγράψω τις σκέψεις, τις αγωνίες και τα συναισθήματά μου για ό,τι σημαντικό ή ασήμαντο με απασχολεί! Αυτά τα μικρά ταξίδια του μυαλού και της καρδιάς, κοντινά και μακρινά, λογικά και παράλογα, θα ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας και να μάθω για τους δικούς σας προορισμούς! Γιατί στο κάτω κάτω, η ζωή μας μια βόλτα είναι!


Πριν ξεκινήσουμε όμως τις βόλτες λέω να κάνουμε ένα reality check: Τέρμα η θάλασσα, η ξεγνοιασιά και το παιχνίδι! Μπαίνουμε και πάλι στην αγωνία του διαβάσματος και των εξετάσεων! Βιβλία, σημειώσεις, ύλη, γραπτά, βαθμοί είναι οι λέξεις που κατακλύζουν το μυαλό μου και νιώθω την αναπνοή μου να κόβεται! Πώς να προσαρμοστεί αυτό το μυαλουδάκι που ακόμα αρμενίζει στα γαλανά νερά του νησιού μου!? Είναι ταξιδιάρικο τέτοια εποχή, γι' αυτό επιμένει να σας μιλήσω για τις διακοπές μου στην Κύπρο!


Ομολογώ πως πέρασα έναν υπέροχο μήνα πλατσουρίζοντας στα γαλάζια νερά του νησιού, τρώγωντας πολυυυύ (πολύ όμως!) φαγητό και τριγυρνώντας σε κάθε γωνιά του νησιού με την παρέα μου! Όπως καταλαβαίνετε γύρισα με 5 επιπλέον κιλά και ένα υπέροχο "πακιστανί" χρώμα που οφείλεται, φυσικά, στις απίστευτες ώρες που καθόμουνα σαν ξεροψημένη μπριζόλα στον ήλιο! Είναι φανταστικό όμως το νησί και αξίζει να το επισκεφτείτε κάποια στιγμή!!
Αυτά τα λίγα από μένα! Περιμένω με αγωνία να ακούσω και για τις δικές σας καλοκαιρινές εξορμήσεις!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

To mialo m akoma taxideuei exei kollisei kapou ekei pisw stis xrisafenies ammoudies, sta galazia nera, stous filous, stis kainourgies gnwrimies,
se oles tis vradines (p kataligane panta prwines)e3odous ola auta p mporoun na perigrafoun me mia mono le3i(kala isws kai me alles 2-3)... kalokairi, sto nisi!!!

Exw figei k omws eimai akoma ekei.. to mialo m, i kardia m, oi skepseis m, ekei..!!

Me ta moutra katevasmena mexri to patwma efiga ( ena mono sas lew eixame ka8isterisi stin ptisi k egw xairomouna gt 8a pernousa alli mia wra ekei!!). META vias katafera na diavasw 4 oloklires selides ap to prwto ma8ima p dinw ( k oxi ap ta periexomena!!) k den mporw na katalavw telika gt protimisame na min xasoume tin xronia k mia tetoia periodo na prepei na diavasoume ( k na katanoisoume.. vasiko auto!!) se 1-2 meres 400 k vale selides k na xanoume kapoies ap tis pio omorfes stigmes tis zwis mas.. tis kalokairines mas diakopes!!

Otan oi filoi s kanoune 3 mines diakopes k esi me to zori ena mina pws na min pa8eis ti mini-kata8lipsi?!

Loipon epd arxisa tin klapsa k den m aresei na mizeriazw, 8a kleisw me ena gnwsto moto : seize the day (k ase to aurio :P) i mipws zis' today k asto aurio?! loipon plaka kanw me liga logia ziste to simera tolmiste ziste to san na min iparxei aurio k afiste pisw sas tous endoiasmous k tis epifilaxeis k panw ap ola tis asximes skepseis( mipws na akolou8ousa k egw ti simvouli m telika?!)..!!!

ZouZou

maryk-m5040047 είπε...

7 μερες. Αυτες ηταν. Τελειωσαν! Ηταν όμορφα που μπορουσα να ειμαι μακρια πο τον υπολογιστη μου, χωρς εργασίες, χωρίς διάβασμα...
Τι να κανω Χριστέ μου; Πώς θα αντέξω εδώ;;; Γίνεται να γυρίσω πίσω σε εκείνο το νησί; όχι;;; Γίνεται να μην δώσω εξετασεις κ να παρω πτυχιο;; όχι;;
Καλά...Χριστούγεννα τώρα!!!

elka είπε...

Αχ, τι μας θύμησες τώρα!! Μετά την εξαντλητική εξεταστική του Ιουλίου, φύγαμε μια γυναικοπαρέα (ή μάλλον φοιτητογυναικοπαρέα για να είμαστε ακριβείς) για την μαγευτική Σύρο. 4 μέρες δυστυχώς δεν ήταν αρκετές για να απολαύσουμε τις ομορφιές του νησιού, αλλά ούτε και για να ξεκουραστούμε! Όπως έγραψε και η Μαρία στο προηγούμενο σχόλιο, καλά Χριστούγεννα τώρα! (πού ακούστηκε Αύγουστο μήνα, να ευχόμαστε να έρθουν τα Χριστούγεννα?! Εκεί φτάσαμε!!). Καλή συνέχεια με το blog και καλή επιτυχία για την επερχόμενη εξεταστική μας!

carpe diem είπε...

Σας ζηλεύω, απλά!
και μια συμβουλή αν μου επιτρέπεται, δώστε πολλα μαθήματα, ακόμα και αν δεν χρωστατε τίποτα, ποτέ δεν ξέρετε πότε σκάει μύτη μια δημοκρατικότατη κατάληψη και μια απώλεια εξεταστικής!
Φέτος έχασα τις διακοπές μου για αυτό το λόγω και θα πάρω εκδίκηση του χρόνου αν πάρουμε και κανά βαθμό στα ΕΘΕΕ!rigth?

elena_vatyliotou είπε...

Αγαπητέ συμφοιτητή Δημήτρη-Σπύρο, εγώ προσωπικά αυτό έχω σκοπό να κάνω!Να δώσω όσα περισσότερα μαθήματα μπορώ!Η συνεχόμενη διπλή εξεταστική αποτελεί μια σπάνια (όχι και τόσο σπάνια τώρα τελευταία) ευκαιρία να δώσουμε τα μαθήματα 2 φορές σερί!Αυτό πρέπει να το εκμεταλλευτούμε κατά την γνώμη μου, αφού δεν μπορούμε να κάνουμε και τίποτα άλλο!

Και κάτι άσχετο: Στο blog σου πώς μπορούμε να τοποθετήσουμε σχόλια? Το έψαχνα και πριν αλλά δεν το βρήκα! Ήμουν απλά αφηρημένη ή όντως υπάρχει κάποιο πρόβλημα?

carpe diem είπε...

έχεις δίκιο, το πρώτο θέμα δεν έχει σχόλια, προσέθεσα όμως και νομίζω το είδες. Μόλις ξεκλέψω χρόνο από δουλειά και διάβασμα θα το ανανεώσω κι άλλο!
χαιρετώ